29 Temmuz 2013 Pazartesi

sahipsiz cebin çöp olmuş eşyaları


Cebinde binlerce eşya ile dolaşıyorsun .yürüyorsun, koşuyorsun sonra tekrar olduğun yere geri

 dönüyorsun .

Gözlerini kapatıyorsun koşuyorsun ve açtığında tekrar aynı yerdesin.

Elini cebine atıyorsun

birşeyler çıkarıyorsun , birşeyler düşürüyorsun .

Elindekilere bakamıyorsun kafanda düşündürdüklerin var.
Ne kadar kolay harcadım , ne kadar kolay kaybettim diye düşünmeye başlıyorsun.

Ağlıyorsun

hayatında hiç ağlamadığın kadar ağlamaya başlıyorsun ,
hıçkırıklarının arasında boğuluyorsun, nefes alıyorsun
kafanda hala yere düşürdüklerin var, eline bakmıyorsun.

bu benim diyorsun

 buradayım

nefes alıyorum konuşuyorum, koşuyorum diyorsun ama hala  

ağlıyorsun

ağlamamak için bir şey yapamıyorsun.  Bir şeye üzgünsün bir şeyler var

ama bulamıyorsun .

kendini zorluyorsun ama bu kadar kolay harcanabilir mi diye düşünüyorsun,


bulamıyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder